BMW, drifting, Nörrköping, Finspång = hur rolig fredag kväll som helst !

Tja alla!
Var ett tag sen jag skrev igen men liksom det har inte hänt så mycket intressant så tyckte det va lite tråkigt att typ bara skriva vad jag gjort i skolan o det är inte mycket... sitter o svetsar hela dagarna bara.
Men i alla fall.

Fredags kvällen var hur rolig som helst asså. Drog iväg med Mattias och John till Finspång med Mattias BMW. Åkte runt och letade efter Marcus o resten. Hittade dom på statoil. Stannade där ett tag o snackade o tog oss en korv. Sen så åkte vi upp till Viberga o drog en sväng på parkeringen. Sen så drog vi ner till Centrum till kultur huset där Marcus o rest stod. Stod där ett tag o lyssna på musik sen så drog vi vidare runt i Finspång.
Efter ett tag när klockan va typ 11 eller något så bestämde sig dom i Marcus bil för att vi skulle dra till Norrköping. Så vi drog in dit o drifta omkring lite o hade kul!
Snacka om att det var den roligaste kvällen på länge i alla fall !
kom hem vid ungefär kl 2-3 där runt.

Idag Lördag så har jag inte gjort ycket alls. Åkte hem träffade Sara och Hinny o stod o snackade ett långt tag. Sen så drog jag hem och sen började raka John. Men vi kom bara halva huvudet sen så fick jag nog av våran maskin asså !!
Så han drog hem till Mattias istället tror jag. Efter det så har jag inte gjort alls mycket. Suttit vid datorn o lyssnat på musik. Snart kommer farmor o farfar o sen Niklas också. Niklas ska lämna nyckel till honom till mig så jag kan ta hand om hans post nu när han o Catarina åker iväg på semester.
Men men ska ta o fixa lite innan dom kommer.
Tjao !

Kommentarer
Postat av: John

Och jag fick nog av rakmaskinen, men det löste sig.

2011-09-25 @ 01:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0