Tisdag 11 oct

Tja alla!
Dagen började ju inte dirket jätte bra eller vad man ska säga. När jag kom till skolan o vi började så sa våran lärare att vi skulle kolla på en film. O det av Social Network trodde den skulle vara bra men eftersom att alla envisades med att den skulle spelas med engelsk text och tal så blev den helt plötsligt as dålig för texten gick as snabbt så man fatta ju inget när han höll på att prata om man missade något. Så kort sagt så sög verkligen film asså.Funderade ett tag på att sova. Låg så jäkla skönt på min jacka så liksom varför inte... hahaha.
Trodde att jag skulle få reda på vart jag skulle få vara nu nästa vecka när vi ska ut på praktik eller ha LIA som vi kallar det. Men nej då det var tydligen bara El och montage så jag undrar när vi andra ska få reda på vart vi ska vara.. !!
Vet i alla fall att jag ska på någon säkerhets läro grej på Måndag som alla måste vara med på först. Sen får vi väl se om jag får någon plats i tid eller inte *suck*

Annars så käkade jag precis lite mat, var så jäkla hungrig när jag kom hem så var tvungen att ta något att
käka fort. Snart blir det riktig mat. Undrar vad det blir. Hoppas på något gott i alla fall.
Träning sen också. Ska bli skönt att träna verkligen!
Blir även att beställa lite kläder ifrån handbollen innan träningen. Skulle behöva en ny typ mjukis dress eller vindjacka o byxor. Behöver verkligen fler strumpor..haha.
Men men
Nu ska jag ta o packa lite o sen kolla lite på tv.
Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0