Måndag

Tja alla !
Sitter o chillar sönder med Hinny precis som jag gjort hela dagen sen kl 10 ungefär. Måndagar på bergka veckorna är bara hur sköna som helst.. En lektion sen sluta kan man be om mer än så?
Sitter och kollar på när stoffe kör något bilspel som han verkligen inte fattar hur han ska köra för han kör liksom åt fel håll o driftar och håller på.. Den ungen är ju inte normal någon stans asså...hahahahaha..

För övrigt så fyller stoffe 13 år idag. Välkommen in i tonårslivet och lycka till säger jag bara. Det är nu allt börjar hända. Hoppas du haft en toppen dag så här långt. Älskar dig även fast att du är rent fördjävlig att leva med ibland.
Blir att fika lite sen när typ farmor o farfar eller vilka det va som skulle komma. Tror Niklas skulle komma över en stund kanske.
Men men... Jag gav honom så klart en Eddie Meduza tröja i present. The Roaring Cadillacs. Han belv hur glad som helst verkligen.

Annars så har jag världens träningsvärk i mina armar så jag vet knappt vart jag ska ta vägen ibland asså. Vet en person till som han hålla med mig i alla fall. Eller hur Eve...!
Hoppas på att det är borta imorn när jag vaknar... har haft det sen i fredags !
Grupp träningar på Aktiv är jäkligt roliga ibland med asså schiit vad det tar på musklerna och allt. Hade jag inte haft handbolls träning imorn så skulle jag dragit till gymmet och pumpat lite och kört lite kondition. Får blir att gör det på Onsdag möjligtvis beroende hur jag känner mig.

Men men nu ska jag ta o lyssna på lite skön musik o checka Fecbook.
Tjarå ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0