Aj aj

Tja alla!
Träningen igår var hur rolig som helst. Blev en ploj träning bara. Tyvärr så är det så att jag har en överansträngd bröstmuskel typ som sitter i axeln. Det sitter  typ ihop på något sett. Men så länge jag inte anstränger axeln för mycket så får jag inte ont (som tur är).
Idag så blev det att hämta ut skatten som jag fått tillbaka. Hel 100kr wow..hahaha..
Efter att jag hämtat ut skatten på banken så blev det att först dra till Hinny o hämta hans klubbor sen dra till skolan för att fixa med den där jäkla kyrko grejen... Jag är så jäkla trött på att behöva ha religon i skolan så jag spyr fan påt snart... Kan vi inte lära oss något som vi har nytta av i stället. Inte kommer jag ha någon nytta av det i alla fall jag skiter i vilket !!!
Vi blev i alla fall klara med skiten så nu är det ju bara att visa upp det för lärarna också..
Tyvärr så ska vi ju tydligen behöva gå igenom massa andra religoner med !

Men men det är väl tydligen bara att gilla läget så.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på tv. Finns inte så mycket annat att göra. Försökte somna för en liten stund sen men det gick inte. Jag är verkligen hur trött som helst.
Får väl ta o sätta på en film o somna till den kanske..hahaha..

Men men hare så bra.



Min snygga gitarr xD
Tyvärr så har ju lilla E strängen gått av :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0