Tja alla !!

Tja kom precis på att det var as länge sen jag skrev här så tyckte det var dags för en liten uppdatering på vad som händer.
Sitter i skolan just nu (på curtan) med Hinny o chillar sönder framför datorerna nu så här innan lunch. Vi bestämde oss för att käka på energikällan eftersom att det är så jobbigt att laga mat själv.. hahaha..
Ananrs så har vi haft media på morgonen och sen efter att vi sluta det så drog vi ner till En annan trafikskola och fixa så jag fick mina böcker och så och sen även skrev in mig... WOHO snacka om att jag är mycket glad nu !!!
Sen efter att vi fixat det så drog vi till Swedbank för att sätta in pengar på mitt konto men ja det är ju som det är om man säger så det kan ju vara hela världen verkligen att inte öppna några minuter tidigare !!
Så i alla fall så fick vi ju stå där och vänta i 100 år innan dom öppna... Sen när dom väl gjorde det så tog det ju typ 2 sek så var vi klara!
Sjukt jobbigt kan jag ju bara säga -.-'

Men men det är i alla fall så det sett ut så här långt idag. Sen så ska jag dra till John o svetsa ihop hans bilstol så att han inte ramlar omkull när han svänger åt höger... hehe ;D...
Mycket kul. Ska ta med mig mina fina svetskläder sen också innan jag drar hem. Det måste jag komma ihåg asså !!
En ska till bara glöm inte bort att kolla in ett par as coola killar var av en av dom är en av mina bästa kompisar. Kolla in deras band så fort att dom börjar lira här i Finspång. Jag kommer även att sponsra dom här på min blogg o ge er info om gigg och annat... :D
Exiistenz--- Glöm inte bort namnet !!!

Tjarå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0