Musik <3

Musik stöter vi ju på i stort sätt överallt det finns ju i stort sätt ingen stans som man inte hör musik spelas. Musik är ju verkligen det bästa som finns. Det spelar ingen roll vilket humör du är på för det finns alltid någon låt som får dig på bra humör. Det finns låtar som faktiskt stärker oss eller helt enkelt hjälper oss att tagg till inför match. Jag kan säga direkt att jag skulle aldrig klara mig utan musik för det är det bästa jag vet. Det spelar ingen roll om jag lyssnar eller spelar själv det är fortfarande det bästa som finns. Det finns mycket annat som betyder mer men musiken är alltid något som man väljer först.
Vad skulle vi göra utan musiken ?
Jag skulle aldrig klara mig !!

Nickelback, Rammstein, Nachtmahr, Volbeat, Finntroll, Takida, Scar Symmetry, Raubtier, Nightwish, Mustasch, In flames, Dead By April, AMRNTHST, Disturbed, Iron maiden, Sabaton
Ni gör mina dagar till dom bästa <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0