Hur lågt kan man sjunka asså ?!?!?

Det som jag kommer skriva nu är absolut inte riktat till någon annan än de som jag syftar på !!!

Asså herre gud det här börjar ju för fan likna ett jävla dagis.. Väldigt moget att gå åt svära åt mig när jag fan inte har gjort något.. Ge skulden åt andra när man fan inte är så jävla mycket bättre själv.
Asså va fan har ni för jävla problem är ni helt jävla störda i huvet eller.. förresten det va ju ingen fråga det vet vi ju redan om vid det här laget att ni är så.
Kom fan inte och tro att jag är rädda för er heller för jag kan fan i mig stå på mig så ni fan går gråtandes ifrån när jag är klara med er kan jag ju bara säga asså. FY FAN
Har sån jävla lust att fan slå ner er båda två. Den som ger sig in i leken får fan i mej tåla leken nu asså för nu är det krig. Nu orkar jag fan inte höra mer på ert jävla skit som ni håller på med. Ni kommer fan få höra på både det ena och det andra ska ni veta om ni kommer båda två FY FAN asså !!!!
Så jävla tagg jag är asså tills jag får träffa er båda två face to face sen asså.. Hoppas för all del att du tar med dig din barnsliga lilla jävla morsa också !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0