Dagen efter det hämska.

Tja alla !
Idag mår jag mycket bättre men natten har inte varit den bästa på länge kan jag ju bara säga. Varje gång när jag har vaknat till så har jag för några sekunde glömt bort allt som hände igår men på bara några sekunder så kommer bilderna tillbaka i huvudet framför mina ögon.
Men jag mår mycket bättre idag. Har pratat med Eve en hel del idag och jag är glad för att båda kan skratta åt det idag.

Men just nu sitter jag på skolan och ska ha kost lära på special idrotten.
Skriver mer sen
tjarå

Kommentarer
Postat av: Felicia

Heej. Kanske det här blir dagens fråga?

Har du nån Syskon eller vill du ha? :)



Kram

Hare de bra :)

2011-11-19 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0