Dagen började bra men slutade absolut inte bra alls!

Tja alla.
Dagen började ju ganska bra men ju längre fram på dagen det gick så slutade i en katastrof!
Känslan av att se en av sina bästa kompisar ligga helt livlös på marken utan att röra sig är de värsta sekundrarna i sitt liv. Det första jag tänkte var när jag inte längre såg henne brevid mig eller bakom mig utom ligga 10 meter bort från mig helt orörlig och med 3 personer runt om kring sig är att hon är död !
Som tur tur tur tur tur var så var hon inte det, och det är jag jävligt glad för... När jag kommer fram till henne och kollar vad som hänt så får jag först inget svar. Sen helt plötsligt så får jag ögonkontakt med henne och börjar direkt fråga vart hon har ont. Hon svarar inte först men till slut så svarar hon att hon har typ huvudvärk. Killen bredvid som sett allt berättar att hon flygit och landat på huvudet. Det är ett rent under att hon inte blöder någonstans förutom på höften. Polisen kommer och ambulansen kommer och det var då jag kom i så djup schock att jag knappt kom ihåg vad som hänt precis.
Vissa personer ska verkligen inte vistas i trafiken och tydligen så fattar inte vissa personer hur man ska åka heller. Hade personen i sig åkt bakom oss två i stället för att tränga sig in bredvid mig så hade det här aldrig någonsin hänt idag och aldrig någon mer gång. Det är en av de sista gångerna jag i huvudtaget kommer att göra detta... ALDRIG MER SÄGER JAG BARA !!!!!
Jag mår inte direkt jätte bra efter det här och bilderna jag ser i huvudet på min livlöse vän är fruktansvärda!
Jag tror aldrig att dessa bilder kommer att försvinna.. Det ända roliga med det hela var hennes kommentar
- det sista jag tänkte var skit jag fastnade i väskan !

Jag älskar dig gumman mest av allt och jag hoppas att allt är bra och jag säger bara en sak aldrig mer att vi gör om detta. Nästa gång kanske inte går lika bra som denna gång. Du hade verkligen en skyddsängel bredvid vid som vakade över dig.

Jag hoppas att jag kommer att kunna sova lugnt i natt efter detta och att när jag vaknar imorn så är allt bra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0