Bästa dagen på mycket länge !!

Tja alla..
Har precis vaknat igen efter en hur rolig dag och natt som helst. Igår så var jag Diana och Emme i NK och kolla på Twiday.. Det blev lite små jobbigt ett tag där men allt blev mycket mycket mycket bättre nä vi till slut fick se den nya filmen Breaking Dawn part 1. Jag älskar verkligen den filmen. Det var den bästa av alla kan jag ju bara säga. Jag satt helt inne i filmen hela tiden kunde verkligen bara inte slita mig.
Det var lite strul till och börja med. Den undre texten syntes knappt utom bara den översta texten så då började alla att klaga så att dom fick stanna filmen och sen fixa texten men det tog as lång tid men till slut fick dom till det. Och det var verkligen det bästa som hänt i film väg!
Men börjar verkligen fundera en hel del under filmens gång hur rädd man verkligen är för att mista den som man älskar allra mest och vilken panik man verkligen skulle få om den personen dog framför ögonen på en och man vet att man kan rädda den men inget händer.
Omg säger jag bara... Jag vill verkligen verkligen verkligen se den igen snart. Jag längtar tills dom släpper dvd:n... Då ska jag kräva att mamma köper den dirr eller så får jag väl själv göra det.
Men men vi kom i alla fall hem vid 3 halv 4 så jag gick inte till sängs förrens vid kl 4 så jag fick sova ungefär 5 timmar innan jag skulle iväg till riskettan. Och riskettan var verkligen sjukt roligt. Satt i en as bra grupp. Säger bara tack så mycket ni som var i grupp 3 det var sjukt kul att va med er o diskutera.
Efter att riskettan var klar så drog hinny jag och Simon till Energikällan och käka. Sen efter det så drog jag hem för att äntligen få sova. Och det gjorde jag verkligen. Sov från typ halv 1-1 till kl 3 då jag vaknade till liten men jag somnade om väldigt snabbt igen och vaknade sen vid kvart över 5. Tack Hinny för att du väckte mig man vet aldrig om jag kanske hade sovit ända till i kväll så ja jag är väldigt glad för att jag vakna när jag gjorde ^^

Men men nu ska jag äta.
Tjarå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0