Musik !!

Scar SymmetryIn Flames - Musik hjälper till allt asså... !
Vare sig du är arg eller glad eller ledsen så finns det alltid en eller flera låtar och artister som får dig på bra humör i vilket fall som helst. Hur skulle vi kunna leva asså om det inte fanns musik ??
Jag tror att alla skulle gå runt och vara sura för jämnan !!
Tror inte att det skulle finnas en endaste liten människa som skulle va glad.
Eller jo vi har ju vissa människor här i samhället som inte tål musik.
Men jag tror att det är så att dom har fått aldeles för lite musik i blodet.
Jag kan inte gå en ända dag utan att lyssna på musik och dom dagar som jag
inte har fått lyssna på musik... usch det vill jag inte ens tala om !!

Asså den personen som kom på musik för första gången den personen är verkligen en av de bästa personerna i hela världen tack som fan för att du uppfann musiken asså !!
(förlåt för att jag svor lite)

Jag har i stort sätt suttit hela dagen och lyssnat på musik.
Eller okej där ljög jag lite. jag har varit utan musik ungfär 5 timmar idag.
---> Och det var först när jag drog till idrotten och hade idrott i 1,5 timme <----
---> Sen när jag kom hem och internet inte ville fungera så försökte jag fixa det och under tiden som jag trodde att det skulle fixa sig så kollade jag på en av pappas julrevyer ifrån bergska<---

Aja tänkte i alla fall tipsa lite skön musik nu !!
  • Techno
Piyasiri - Adrenaline
Groove coverage - living on a prayer
Groove coverage - poison
Manovale Sonoro - Deep In My Soul
Savon - Break The Silence
Rimini Project And Fortezza - Why Don't You Play Louder
When Johnny comes marching home Matzzz Remix  [YouTube]
  • Metal
Rammstein ALLA LÅTAR !!!
Volbeat       ALLA LÅTAR !!!
Raubtier     ALLA LÅTAR !!!
Nightwish -Wish I Had An Angel
Nightwish -Bye Bye Beutiful
Nightwish -She Is My Sin
In Flames - Only For The Weak
In Flames - Cloud Connected
In Flames - Deliver Us
Manowar - Call to arms
Mustasch - Angel's Share
Mustasch - Mine
Mustasch - Double Nature
Mustasch - I'm Frustrated
Mustasch - Bring Me Everyone
Mustasch - Dogwash
Mustasch - I Hunt Alone
Nachtmahr - Feuer Frei
Scar Symmetry - Morphogenesis
Scar Symmetry - The Iconoclast
Scar Symmetry - The Illusionist
Scar Symmetry - The Anomaly
Takida - In The Water
Takida - Jaded
Takida - Poisoned
Takida - The Dread
Amaranthe - Automatic
Amaranthe - Enter the maze
Amaranthe - Hunger
Dead By April Svårt att välja vilka låtar som är bäst !!

  • Blandat
Nickelback - When We Stand Together
Mange Makers - Mange Bjuder
Lena Philipsson feat. Dead by April - Dancing In the Neon Light
Nomy - I miss you
Nomy - Cocain
Pitbull ft. Marc Anthony - Rain over me
Enrique Iglesias (feat. Ludacris) - Tonight im fucking you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0